Gestioneaza eficient quality score-ul din Adwords

Daca nu stiti deja importanta scorului de calitate, asa cum se regaseste el tradus pentru cei care folosesc Adwords in limba romana, trebuie cunoscut faptul ca acesta este unul dintre factorii direct influentabili in stabilirea pozitiei rank-ului. Pe langa quality score, al doilea factor de influenta foarte important este costul per click. Dar cum lucreaza cei doi si care pe care influenteaza o sa aflam in cele ce urmeaza.

Atunci cand decizi sa faci o campanie, trebuie sa sti ca nu doar suma este cea care te va duce pe prima pozitie a cautarilor. Este foarte posibil sa platesti mai putin decat competitorul tau direct si totusi sa fi inaintea lui in cautari, daca quality score-ul cuvintelor tale este mai mare.

Dar nu o sa stau sa va explic ce este exact scorul de calitate, acest lucru il puteti afla de aici https://support.google.com/adwords/answer/2454010?hl=ro sau pentru cei care folosesc varianta in engleza (pe care va si sfatuiesc sa o faceti), aveti aici link: https://support.google.com/adwords/answer/2454010?hl=en .

Totusi o sa va dezvalui un tracker pentru a verifica foarte usor quality score-ul direct in contul dvs de Adwords. Acesta il gasiti aici: ppc-epiphany.com/2012/08/14/an-adwords-script-to-track-quality-scores/ si este 100% functional si testat de mine, rezultatele fiind excelente. Este foarte util pentru cei care ruleaza mai multe campanii in acelasi timp si pierd destul de mult timp urmarind QS-ul pentru fiecare cuvant cheie in parte.
Gasiti pe site-ul respectiv si un tutorial despre cum sa-l adaugati in contul dvs.

Pentru cei care sunt curiosi, el se poate vedea in coloana Labels sub forma asta:

qs

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *