Brandul crește cu mici satisfacții ale clienților

growingyourbusiness

O bună prietenă a trecut să-și ridice zilele trecute un produs de la PC Garage. M-a sunat destul de încântată că a primit o înghețată. Eu deja eram obișnuit cu astfel de mici atenții pe care PC Garage le dădea și în trecut, doar că a fost cu atât mai plăcut cu cât ea a fost mulțumită de recomandarea mea. Nu știu dacă mi-aș fi adus aminte, dacă nu citeam articolul lui NWRadu cu becurile.

Ce e interesant la această ofertă, nu neapărat că este de la PC Garage, ci în mod special faptul că o mică atenție poate crește imaginea și satisfacția unui client și îl poate face pe acesta să se întoarcă. Investiția este minimă în comparație cu impactul pe care aceasta îl are. Nu pentru înghețată va reveni clientul, ci pentru mica atenție care l-a făcut să zâmbească pentru câteva momente.

Poate la început toți au râs de ideea celor de la Ikea de a da hot-dog la 1 leu sau un pahar pentru suc nelimitat la numai 2 (sau 3 lei). Dar acest aspect a devenit viral. Poate cei care discută despre acest lucru, nu menționează și mobilierul care se găsește la Ikea, dar menționează brandul. Este suficient. Odată ajuns acolo chiar și pentru un singur hot-dog, nu ai cum să nu arunci o privire și la mobilier, iar când va sosi clipa să-ți cumperi ceva util pentru casă și l-ai observat deja în Ikea, vei merge acolo cu ochii închiși.

Auzim peste tot că ei își permit că sunt mari și că nu ar prinde peste tot această politică. Și ei au fost mici cândva și au ajuns mari tocmai prin politici de marketing foarte eficiente, care s-au impus în timp și care au dat rezultate după o perioadă. Toți vrem campanii cu rezultate imediate, dar acest tip de campanii de marketing sunt extrem de rare.

Totul este ca în agricultura, pui sămânța primăvară ca să culegi roadele abia în toamnă. Investește acum, pentru a reuși mai târziu.

4 Comments
  1. CleverBoy
  2. Tom Antonio
    • DanGiuraniuc
  3. Dolofana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *