Ad-blocker scade venitul agentiilor de publicitate cu 22 de miliarde

adblock-plus

Deja cunoscutele lupte de strategie dintre firmele de publictate la nivel global și producătorii de softuri de tip ad-block pare să aducă o pierde de aproape 22 de miliarde de dolari din veniturile totalule a celor dintâi. O cifră fabuloasă, dacă stăm să ne gândim că la noi sunt destul de puțini adveriseri cu adevărat serioși și îi putem număra pe degete.

Cifrele sunt raportate de către cei de la Adobe, după o analiză  celor de la PageFair în rândul firmelor de publicitate. Valoarea este cu aproape 40% mai mare decât în anul 2014 și nu sunt previziuni de scădere pentru anii viitori.

Se pare că numărul celor care folosesc un ad-blocker la nivel mondial, indiferent de producătorul softului, este de aproape 30% dintre utilizatorii de internet.
Țările cu cel mai mare număr de internauți care folosesc ad-blocker sunt Grecia și Polonia, unde procentul este de peste 35%, foarte aproape fiind și Germania cu aproape 30%. Utilizatorii din SUA sunt ceva mai permisivi, folosind un ad-blocker în proporție de numai 15%. In tara noastra se pare ca numarul celor care folosesc un ad-blocker este destul de mic, ridicandu-se la 5% din utilizatorii de internet.

După ce au reușit să urce pe prima poziție ca popularitate prin softul AdBlock, cei de la EYEO, compania de dezvoltare software din Germania, a promis să vină în sprijinul utilizatorilor de internet cu un ad-blocker pentru browserele de mobil.
Chiar dacă cifrele sunt astronomice la nivel mondial, ar fi interesant de știut câți dintre voi folosesc un astfel de soft.

One Response
  1. Dany

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *